Patvirtinus pirkinius, jums bus nurašyta užsakymo suma.
Rezervacijoje
Pristatymo sistemą valdo mūsų partneris vežėjas. Jis sudarytas pagal susitikimų, kurių sprendimus priimate jūs, tvarkaraštį.
Todėl galite suplanuoti pristatymą pagal savo galimybes.
Kaip tai veikia? Tai labai paprasta:
? Apie užsakymo sekimo eigą informuosime Cazeboo paskyros skiltyje „Mano užsakymai“.
? Mūsų partneris atsiųs jums SMS žinutę mobiliojo telefono numeriu, kurį mums suteikėte.
? Šiame pranešime pateikiamos pristatymo grafiko datos
? Jūsų bus paprašyta nurodyti programavimo datą kiekvienam paketui, kuris sudaro jūsų užsakymą (tuomet galite juos užprogramuoti tą pačią dieną, kad supaprastintumėte užsakymo priėmimą).
„Cazeboo“ džiaugiamės galėdami pranešti, kad visų mūsų gaminių pristatymas yra nemokamas. Tokiu būdu jums nereikės mokėti jokių papildomų išlaidų už užsakymų pristatymą.
Užsakymams, kuriuose visos prekės nurodytos kaip „Sandėlyje“, mes stengiamės jūsų užsakymą paruošti per 24–48 valandas. Konkretus kiekvienos prekės pristatymo laikas yra aiškiai nurodytas Cazeboo svetainėje ir šiais atvejais neviršija 5 darbo dienų.
Užsakymams, įskaitant rezervuotus produktus, paruošimas ir pristatymas vyksta ilgiausiu laikotarpiu, kad galėtumėte gauti visą užsakymą sugrupuotu būdu.
Jei norite greitai gauti sandėlyje esančias prekes, rekomenduojama pateikti du atskirus užsakymus. Pirmasis apims sandėlyje esančius produktus, o antrasis – laukiančius sandėlyje produktus.
Šiuo metu pristatome į maždaug dvidešimt skirtingų šalių visoje Europoje: Prancūziją, Vokietiją, Jungtinę Karalystę, Airiją, Portugaliją, Ispaniją, Italiją, Belgiją, Olandiją, Lenkiją, Nyderlandus, Daniją, Rumuniją, Kroatiją, Graikiją, Slovėniją, Slovakiją, Vengriją, Čekiją, Lietuvą ir Latviją.
Atkreipkite dėmesį:
Svarbu susikurti paskyrą šalyje, į kurią norite pristatyti užsakymą.
Pavyzdžiui, jei gyvenate Prancūzijoje ir norite būti pristatytas į Prancūziją, būtina susikurti paskyrą cazeboo.fr svetainėje.
Priešingu atveju negalėsite pristatyti užsakymo į šią šalį.
Šiuo metu į salas nesiunčiame. Stengiamės greitai pagerinti šią situaciją ir jus informuosime, kai „Cazeboo“ galės pristatyti prekes į šias sritis.
Pristatymas per mūsų partnerių vežėją vykdomas tik suplanavus jūsų pasirinktą susitikimą.
Tai leidžia ramiai nustatyti pristatymo dieną ir būti pasiekiamam gavus užsakymą.
Kviečiame susisiekti su mūsų vežėjo DPD klientų aptarnavimo tarnyba ir pasiruošti siuntinio numerį. Su jais galėsite įvertinti tokio pristatymo grafiko nebuvimo priežastis.
Rekomenduojame susisiekti su mumis per mūsų kontaktinę formą. Tuo pačiu metu labai svarbu susisiekti su mūsų partneriu vežėju, kad atnaujintumėte savo adresą ir (arba) pateiktumėte papildomos informacijos apie pristatymo adresą.
Kartais stebėjimo nuorodos informacijos atnaujinimas vėluoja. Patariame kitą dieną grįžti į nuorodą.
Jei tai nepadeda išspręsti problemos, galite susisiekti su mumis naudodamiesi mūsų aptarnavimo po pardavimo kontaktų forma, skiltyje „Turiu kitą klausimą dėl savo užsakymo“.
Jei užsakymas yra rezervuotas, turite galimybę prašyti atšaukimo naudodami kontaktinę formą. Mes atsiųsime jums el. laišką, patvirtinantį atšaukimą, kai tik jis bus iš tikrųjų atšauktas. Užsisakius prekes sandėlyje, užsakymo parengimo ir išsiuntimo metu užsakymo atšaukimas nebegalimas. Rekomenduojame susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba per kontaktinę formą, kad būtų nustatytas geriausias sprendimas, leidžiantis atšaukti užsakymą po išsiuntimo.
Įprastas pristatymo laikas paprastai yra darbo dienomis, nuo 8 iki 18 val.
Užsakymo su prekėmis rezervacija atveju galite susisiekti su mumis per kontaktinę formą, kad įvertintume, ar galimas pristatymo adreso pakeitimas. Užsakant prekes sandėlyje, pradėjus užsakymo paruošimą ir pristatymą, pristatymo adreso pakeisti nebegalima. Norėdami rasti sprendimą jūsų situacijai, galite susisiekti su mumis naudodami kontaktinę formą.
Paprastai užsakymą patvirtinus dažnai būna sunku jį pakeisti. Užsakymų apdorojimo sistemos dažnai yra automatizuotos, o užbaigus sandorį, pakeitimai gali būti sudėtingi. Tačiau norint gauti tikslią informaciją apie atitinkamos įmonės užsakymų keitimo politiką, rekomenduojama kuo greičiau susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.
Pristatymo datas pasirenka jūs ir mūsų partneris vežėjas, patariame su jais greitai susisiekti, kad įvertintumėte galimybes keisti pristatymo datas. Norėdami tai padaryti, galite sekti siuntų sekimo nuorodą (-as) ir patikrinti savo galimybę pakeisti pristatymo laiką.
Rekomenduojame susisiekti su mumis per mūsų kontaktinę formą. Tuo pačiu metu labai svarbu susisiekti su mūsų partneriu vežėju, kad atnaujintumėte savo adresą ir (arba) pateiktumėte papildomos informacijos apie pristatymo adresą.
Kviečiame susisiekti su mūsų vežėjo klientų aptarnavimo tarnyba ir nurodyti siuntinio numerį. Su jais galėsite įvertinti šio pristatymo ir/ar pranešimo apie pristatymą trūkumo priežastis (nuoroda į DPD, klientų aptarnavimo skyrių).
Jei norite patikrinti pristatymo eigą, kviečiame prisijungti prie savo CAZEBOO paskyros. Skiltyje „Mano užsakymai“ rasite visą informaciją ir informaciją, reikalingą siuntinio eigai stebėti.
Tiesiog pasirinkite atitinkamą užsakymą, kad gautumėte informaciją apie dabartinę pristatymo būseną. Jei taikoma, taip pat rasite visas su jūsų paketais susijusias stebėjimo nuorodas.
Dabar siūlome pristatymus vykdyti per mūsų partnerį DPD. Su partneriu susitarėme, kad pasiūlysime Jums geriausią pristatymo būdą. Tiesą sakant, pasitelkus DPD patirtį, pristatymai atliekami tik pasiūlant jums pasirinktą susitikimo laiką. Štai kodėl svarbu pasirinkti savo mobiliojo telefono numerį, kad galėtumėte gauti ir atsakyti į pranešimus apie pristatymo pasirinkimą.
Atsiskaitymo adresas yra užsakančio asmens tapatybė ir kontaktiniai duomenys.
Pristatymo adresas yra asmens, kuriam ketinama gauti užsakymą, tapatybė ir kontaktiniai duomenys.
Todėl pristatymo adresas gali skirtis nuo atsiskaitymo adreso.
Tiesą sakant, jei norite, kad Jus pristatytų kitu adresu nei atsiskaitymo adresas (darbovietė, siuntų siuntėjas, antrieji namai ir t. t.), galite pasiūlyti kitą pristatymo adresą.
? Pristatymui reikalinga informacija padės lengviau priimti užsakymą.
Pateiktinos informacijos naudingumas:
- Visas adresas
- Vardas ir pavardė
- Mobiliojo telefono numeris (tik pristatymo adresui, kad būtų galima informuoti apie pristatymo eigą, bendravimą su pristatymo asmeniu ir pan.)
? Sąskaitų faktūrų išrašymui reikalinga informacija leis mums išrašyti sąskaitą faktūrą pagal jūsų poreikius.
Pateiktinos informacijos naudingumas:
- Visas adresas
- Vardas ir pavardė
Jei reikia, galite sukurti kelis atsiskaitymo ir pristatymo adresus.
Taip, gaminiai sukurti taip, kad būtų lengvai ir greitai išmontuojami įspėjant apie audrą, taip užtikrinant greitą ir saugų reagavimą į nepalankias oro sąlygas.
Visiems mūsų gaminiams suteikiama 2 metų garantija.
Su mūsų pavėsinėmis suderinami priedai yra stogo drobės ir 4 užuolaidų rinkiniai.
Stogo drobė turi anti-UV 30+ apdorojimą, kuris užtikrins didelę apsaugą nuo saulės spindulių.
Lietaus atveju vanduo nuteka per stulpelius arba per stogą. Be to, kai kuriuose gaminiuose yra įrengti latakai, užtikrinantys sklandų lietaus vandens nutekėjimą.
Gaminiai sukurti taip, kad atlaikytų vėją esant šviesioms sąlygoms, tačiau netinka stipriam vėjui.
Plokščių storis 6 mm.
Polikarbonato lakštai gali būti balti arba antracito pilki.
Šiuo metu Cazeboo jums siūlo antracito pilką (RAL 7016), matinę baltą, smėlio, samanų žalią, šviesiai pilką ir taupe spalvas.
Galima įsigyti tik svetainėje pateiktus gaminius ir spalvas.
Su mumis galite susisiekti naudodami kontaktinę formą, esančią skiltyje „Klausimas apie prekę“. Mes pasistengsime suteikti jums visą reikiamą pagalbą ir atsakyti į jūsų klausimus apie mūsų prekes.
Jei užsakymas yra rezervuotas, turite galimybę prašyti atšaukimo naudodami kontaktinę formą. Kai tik atšaukimas įsigalios, atsiųsime Jums el. laišką, patvirtinantį atšaukimą. Rekomenduojame susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba per kontaktinę formą, kad būtų nustatytas geriausias sprendimas, leidžiantis atšaukti užsakymą po išsiuntimo.
Cazeboo pateikia jums atsisakymo formą mūsų bendrosiose pardavimo sąlygose. Primename, kad jūs turite iki 14 dienų nuo užsakymo gavimo pateikti prašymą atšaukti. Visą informaciją apie atsisakymo procedūras rasite mūsų Sąlygose.
Jei negavote užsakymo patvirtinimo, rekomenduojama nedelsiant susisiekti su garantiniu aptarnavimu. Klientų aptarnavimo kontaktinius duomenis galite rasti svetainėje. Susisiekę su mumis galėsite gauti informaciją apie savo užsakymo būseną, išspręsti iškilusias problemas ir užtikrinti, kad Jūsų užklausa būtų tinkamai išnagrinėta.
Atsisakymo atveju dėl sugadintų siuntų, informaciją apie prekių grąžinimą gausime iš vežėjo partnerio. Susisiekite su mumis naudodami kontaktinę formą, esančią skiltyje „Turiu problemų dėl užsakymo“, ir vadovaukitės garantinio aptarnavimo failo kūrimo procesu. Tai leis mums stebėti situaciją ir jus informuoti apie sugadintų siuntų persiuntimo eigą.
Kai išsiųsite mums informaciją apie užsakymą ir atitinkamas pakuotes, mes galėsime jums atsiųsti veiksmus, kurių reikia imtis, kad grąžintumėte mums atitinkamas pakuotes ir leistų atsiųsti jums negautą prekę.
Ar trūksta paketo?
Pirmiausia galite patikrinti, ar gavote visus į užsakymą įtrauktus paketus, prisijungę prie savo paskyros, skiltyje „Mano užsakymo duomenys“. Tada galėsite patikrinti, ar visos pakuotės jums buvo pristatytos, ar ne. Jei negavote vienos iš pakuočių ir taip yra dėl neįprastai ilgo pristatymo laiko, susisiekite su mumis naudodami aptarnavimo po pardavimo kontaktinę formą.
Ar jūsų pakuotėje trūksta dalių?
Susisiekite su mumis per garantinio aptarnavimo kontaktinę formą, nurodydami trūkstamas dalis ir jų kodavimą (sudarykite pilną savo pakuotėse esančių dalių inventorizaciją ir palyginkite su surinkimo instrukcijose nurodytomis dalimis). Atsižvelgdami į trūkstamus elementus, kartu rasime sprendimą, kad galėtumėte ramiai susikomplektuoti savo daiktus!
Susisiekite su mumis per kontaktinę formą, skiltyje „mano prekė neveikia“, „mano prekė nebeveikia“ arba „Negaliu priversti savo gaminio veikti“, priklausomai nuo situacijos. Nustatysime veiksmus, kurių reikia imtis, kad būtų rastas problemos sprendimas.
Prekių keitimas šiuo metu negalimas. Jei vis dar nesibaigėte teisiniame atsisakymo termine, galite pateikti mums prašymą. Visada galite susisiekti su mumis naudodami aptarnavimo po pardavimo kontaktinę formą.
Cazeboo siūlo prekių grąžinimo paslaugą dėl jų apimties ir (arba) svorio. Produktų grąžinimo išlaidas sudaro fiksuota 26,45 euro kaina, įskaitant mokesčius už pakuotę + kintamus mokesčius, priklausančius nuo pakuotės svorio (žr. mūsų nuostatas ir nuostatas). Šiose grąžinimo išlaidose atsižvelgiama į su grąžinimu susijusių logistikos išlaidų kompensavimą.
Savo paskyrą galite susikurti spustelėję tiesiai ant piktogramos, vaizduojančios simbolį viršuje dešinėje.
Tada pateksite į prisijungimo ir (arba) registracijos puslapį, tiesiog spustelėkite „Registruotis“.
Dabar tereikia užpildyti paskyros sukūrimo formą, nurodant savo asmeninę informaciją (pavadinimą, vardą ir pavardę), taip pat el. pašto adresą. Tada pasirinkite savo konfidencialų slaptažodį.
Viskas, ką jums reikia padaryti dabar, tai patvirtinti savo paskyrą spustelėjus „Kuriu paskyrą“
1. Pirmiausia turite pasiekti prisijungimo puslapį, esantį puslapio viršuje su simbolių piktograma.
2. Patekę į kitą puslapį, spustelėkite „Pamiršau slaptažodį“:
3. Tada tiesiog įveskite savo el. pašto adresą, netrukus jums bus išsiųstas el. laiškas, kad galėtumėte pakeisti slaptažodį (laiškas gali patekti į SPAM, patikrinkite savo SPAM aplanką).
4. Dabar galite prisijungti prie savo paskyros naudodami naują prisijungimo informaciją.
1. Pirmiausia turite prisijungti prie savo paskyros, esančios pagrindinio puslapio viršuje, dešinėje:
2. Tada prisijunkite naudodami savo el. pašto adresą ir slaptažodį.
3. Jūs pateksite į šį puslapį, spustelėkite skirtuką „Mano asmeninė informacija“:
4. Skiltyje „Mano asmeninė informacija“ galite keisti visus nurodytus laukus
Norite atlikti pakeitimus, kurie šiuo būdu nepasiekiami?
Į žemiau esantį atsakymą „Ar radote atsakymą į savo klausimą“, atsakykite ne. Kontaktinė forma leis mums paprašyti konkrečių pakeitimų pagal jūsų poreikius.
Ryšio problemas gali sukelti keli veiksniai:
? Prisijungimo svetainės klaida:
Galbūt bandote prisijungti prie netinkamos „Cazeboo“ svetainės.
Pavyzdžiui, jei sukūrėte paskyrą Cazeboo.fr, galėsite prisijungti tik prie Cazeboo.fr.
Todėl negalėsite pateikti užsakymo kitose mūsų svetainėse: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Taigi įsitikinkite, kad prisijungėte prie tinkamos „Cazeboo“ svetainės, kurioje anksčiau užsiregistravote.
Atkreipkite dėmesį: svarbu susikurti paskyrą šalyje, į kurią norite, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas.
Pavyzdžiui, jei gyvenate Prancūzijoje ir norite būti pristatytas į Prancūziją, svarbu susikurti paskyrą Cazeboo.fr svetainėje. Priešingu atveju negalėsite pristatyti užsakymo į šią šalį.
? Slaptažodžio klaida:
Galbūt negalite prisijungti dėl slaptažodžio klaidos.
Tokiu atveju, jei nebeprisimenate slaptažodžio arba jį pametėte, kviečiame eiti į skyrių „Man reikia informacijos, kaip veikia mano paskyra“, kur rasite slaptažodžio keitimo procedūrą.
Taip, visiškai įmanoma susieti kelis adresus su savo kliento paskyra Cazeboo. Tai suteikia jums galimybę lanksčiai pasirinkti skirtingus pristatymo adresus, atsižvelgiant į jūsų poreikius.
„Cazeboo“ yra asmeniškai įsipareigojusi apsaugoti visus jūsų asmeninius duomenis. Jie naudojami tik tam, kad jūsų produktai būtų jums saugiai pristatyti.
Pagal 1978 m. sausio 6 d. Duomenų apsaugos įstatymą jūs turite teisę bet kuriuo metu susipažinti su duomenimis apie jus, juos taisyti arba nesutikti su jais.
Šį veiksmą galima atlikti:
? Arba tiesiogiai svetainės skiltyje „Mano paskyra“ ir „Mano asmeninė informacija“
? Arba parašę į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą, mes padarysime tai, kas reikalinga pagal jūsų pageidavimus.
„Cazeboo“ yra asmeniškai įsipareigojusi apsaugoti visus jūsų asmeninius duomenis. Jie naudojami tik tam, kad jūsų produktai būtų jums saugiai pristatyti.
Pagal 1978 m. sausio 6 d. Duomenų apsaugos įstatymą jūs turite teisę bet kuriuo metu susipažinti su duomenimis apie jus, juos taisyti arba nesutikti su jais.
Šį veiksmą galima atlikti:
? Arba tiesiogiai svetainės skiltyje „Mano paskyra“ ir „Mano asmeninė informacija“.
? Arba parašę į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą, mes padarysime tai, kas reikalinga pagal jūsų pageidavimus.
Asmens duomenys saugomi 3 metus nuo sutartinių santykių pabaigos.
„Cazeboo“ atsidūrė pripažintais partneriais mokėjimo būdų pasaulyje.
Visi šie skirtingi mokėjimo būdai, žinoma, yra saugūs.
Tai leidžia jums pasiūlyti platų mokėjimo būdų pasirinkimą!
Mokėjimo būdai pagal kiekvieną šalį:
Prancūzija:
Įsigyti svetainėje cazeboo.fr galima šiais būdais: CB, „Visa“, „Mastercard“, „Paypal“, „Apple Pay“, „Google Pay“, „Alma“, greitas pervedimas („Fintecture“)
Belgija:
Cazeboo.be galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Airija:
Apsipirkti svetainėje cazeboo.ie galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Liuksemburgas:
Cazeboo.lu galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Vokietija:
Cazeboo.de galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Austrija:
Įsigyti svetainėje cazeboo.at galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Ispanija:
Cazeboo.es galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugalija:
Cazeboo.pt galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Italija:
Cazeboo.it galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Nyderlandai:
Cazeboo.nl galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Lenkija:
Apsipirkti svetainėje cazeboo.pl galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Danija:
Cazeboo.dk galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Suomija:
Cazeboo.fi galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Švedija:
Įsigyti svetainėje cazeboo.se galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovakija:
Apsipirkti svetainėje cazeboo.sk galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovėnija:
Apsipirkti svetainėje cazeboo.si galima šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Rumunija:
Cazeboo.ro galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Latvija:
Cazeboo.lv galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Lietuva:
Cazeboo.lt galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Vengrija:
Cazeboo.hu galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Kroatija:
Cazeboo.hr galima įsigyti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Graikija:
Cazeboo.gr galima įsigyti šiomis priemonėmis: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Čekija:
Cazeboo.cz galima pirkti šiais būdais: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Visas jas rasite apmokėjimo metu ir galėsite išsirinkti sau tinkamiausią!
Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose > Mokėjimo būdai.
Šiuo metu šios mokėjimo sistemos nesiūlome.
Šiuo metu jis svarstomas, bet šiuo metu nepasiekiamas jūsų šalyje.
Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose > Mokėjimo parinktys
„Cazeboo“ siūlo du mokėjimo sprendimus keliomis dalimis:
- Paypal 4x
„Paypal“ dėka turite galimybę mokėti 4 dalimis be mokesčių. Pirmasis mokėjimas bus atliktas užsakius, o paskutinis mokėjimas praėjus 3 mėnesiams po užsakymo.
Kokios yra priėmimo sąlygos?
Paypal mokėjimo išsimokėtinai pasiūlymo tinkamumo sąlygas nustato jie savo nuožiūra. Galite susisiekti su jais ir nustatyti jums galimus sprendimus.
Alma
„Alma“ dėka mokėkite 3 dalimis be mokesčių „Visa“ ar „Mastercard“. Užsakymo dieną sumokėsite 1?3 krepšelio sumos. Tada, praėjus 30 dienų po užsakymo, vėl mokėsite? nuo jūsų krepšelio sumos. Galiausiai, praėjus 60 dienų po užsakymo, turėsite sumokėti likusią sumą.
Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose > Mokėjimo būdai
„PayPal“ naudojimas yra nemokamas.
Viskas, ką jums reikia padaryti, tai sukurti PayPal paskyrą arba naudoti esamą paskyrą.
Tada būsite nukreipti į dialogo langą, kurį tvarko Paypal, kad užbaigtumėte mokėjimą.
Kai atliksite mokėjimą, el. paštu jums bus išsiųstas kvitas, kad galėtumėte sekti šią operaciją.
Naudojant Paypal, mokant už užsakymą mūsų svetainėje nereikia pateikti banko duomenų: jūsų finansinė informacija pardavėjui neperduota.
„Paypal“ užšifruoja ir apsaugo jūsų duomenis bei veikia kaip tarpininkas, kuris visiškai saugiai atlieka jūsų operacijas.
Paypal savo nuožiūra siūlo 4 įmokų mokėjimo sistemą. Rekomenduojame susisiekti su Paypal, kad išsiaiškintumėte, ar jums tinka ši parinktis.
„Fintecture“ yra Banque de France patvirtintas greito mokėjimo pervedimo sprendimas.
Naudodami „Fintecture“, mokėkite už pirkinius tiesiai iš savo saugios banko srities:
1. Pasirinkite savo banką.
2. Identifikuokite save naudodami įprastus banko identifikatorius.
3 – Patvirtinkite operaciją.
4-Patvirtinkite operaciją savo mobiliajame telefone.
5 – Jūsų mokėjimas patvirtintas.
Pagrindiniai privalumai, kuriuos turėsite mokėti naudojant „Fintecture“:
? Jūsų pirkinių sumos nėra ribojamos ir kredito kortelės limitai nebus paveikti.
? Nereikia įvesti savo IBAN ar banko kortelės duomenų.
? Jūsų užsakymas bus apdorotas nedelsiant (skirtingai nei klasikinis banko pavedimas).
Šį atsisakymą mokėti gali patvirtinti du etapai:
Užbaigus užsakymą, iš karto būsite nukreipti į puslapį, kuriame bus pranešta apie šį atsisakymą:
Jūsų el. pašto dėžutėje bus automatiškai atsiųstas pranešimas, patvirtinantis, kad operacija atlikta per klaidą.
Kai kuriais atvejais jūsų bankas gali atsisakyti suteikti mokėjimo autorizaciją (nepakanka lėšų, viršytas banko limitas, banko atsisakymas ir pan.)
Akivaizdu, kad negalėsime įvykdyti įsakymo, jei iš jūsų pusės neišspręsite situacijos.
Tokiais atvejais patariame:
Nurodykite šio atsisakymo priežastis.
Raskite tinkamą sprendimą šio atsisakymo priežastims išspręsti.
Iš naujo paleiskite naują užsakymą atsižvelgdami į šias priežastis (3DS problema, banko limitas, lėšų trūkumas ir pan.)
Gali būti keletas priežasčių, kodėl mokėjimas gali būti atmestas.
Aptarsime dažniausiai pasitaikančius atvejus ir jų sprendimo būdus.
Banko kortelėms ir mokėjimui per Paypal:
3DS sistema:
Cazeboo apsaugo visas savo operacijas per 3DS sistemą.
Ši apsaugos sistema gali skirtis priklausomai nuo jūsų banko įstaigos: patvirtinimo kodas, kurį reikia įvesti, banko programa, siunčianti jums užklausą dėl nurodyto mokėjimo patvirtinimo ir kt.
Kaip tai ištaisyti?
Turėsite iš naujo paleisti užsakymą ir atidžiai sekti 3DS procesą, kurį pateikia jūsų bankas, į kurį jus nukreipsime.
Mokėjimo internetu riba:
Gali būti, kad jūsų bankas apriboja jūsų pirkimo internetu limitą (tam tikrą laikotarpį ir (arba) maksimalią operacijos sumą).
Kai kurie galimi atvejai:
Per trumpą laiką įsigijote kelis pirkinius iš eilės. Sukaupta suma viršija jūsų pirkimo limitą.
Užsakymas, kurį norite įvykdyti, viršija limitą.
Kaip tai ištaisyti?
Rekomenduojame susisiekti su savo banku ir patvirtinti mokėjimo atsisakymo priežastis.
Jei reikia, galite paprašyti banko padidinti limitą arba palaukti kelias dienas, kad galėtumėte pakartotinai užsisakyti.
Šie lubų pakeitimai gali būti ne iš karto.
Taip pat galite pasirinkti kitą mokėjimo būdą.
Atsisakymas įvykdyti banko operaciją:
Turime mažai įrodymų, paaiškinančių šią bylą.
Kaip tai ištaisyti?
Rekomenduojame susisiekti su savo banku ir patvirtinti mokėjimo atsisakymo priežastis.
Galite papasakoti mums apie juos bet kokiais naudingais tikslais, kad galėtume tobulinti savo paslaugas ateityje.
Nepakanka lėšų:
Užbaigdami užsakymą, jūsų bankui pateikiame prašymą patvirtinti, kad galime atsiimti jūsų užsakymo sumą.
Vienas iš galimų atvejų yra tai, kad užsakymo pateikimo metu nepakanka lėšų. Tokiais atvejais jūsų bankas atsisako leidimo.
Kaip tai ištaisyti?
Patikrinkite lėšas sąskaitoje, kuri buvo naudojama operacijai.
Jei reikia, susisiekite su savo banku.
Iš naujo paleiskite užsakymą, kai tik bankas patvirtins, kad jūsų likutis vėl neužblokuoja banko prieigos teisės.
Laukiamas mokėjimas įvyksta, kai nebaigėte mokėjimo naudodamas mokėjimo būdą.
Pavyzdžiui, galbūt neįvedėte 3DS saugos kodo.
Šiuo atveju greitai bus atsisakyta mokėti. Būsite informuoti el. (žr. mokėjimas atmestas)
1. Norėdami rasti sąskaitą faktūrą, pirmiausia turite prisijungti prie Cazeboo paskyros naudodami savo Cazeboo kredencialus. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite pasiekti prisijungimo puslapį, esantį puslapio viršuje su simbolių piktograma.
2. Tada įveskite savo Cazeboo identifikatorius (prisijungimo vardą ir slaptažodį).
3. Prisijungę prie paskyros spustelėkite simbolio piktogramą (jūsų paskyra) viršuje dešinėje ir pateksite į paskyros puslapį.
4. Tada spustelėkite „Mano užsakymai“, bus rodomi visi „Cazeboo“ atlikti užsakymai, spustelėkite užsakymo, kuriam norite sąskaitos faktūros, „Žiūrėti informaciją“
5. Skiltyje „Mano užsakymai“ spustelėkite užsakymo, kuriam norite gauti sąskaitą faktūrą, „Peržiūrėti išsamią informaciją“
6. Jūs pateksite į šį puslapį, tereikia atsisiųsti sąskaitą faktūrą
Norėdami rasti sąskaitą faktūrą, pirmiausia turite prisijungti prie Cazeboo paskyros naudodami savo Cazeboo kredencialus. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite pasiekti prisijungimo puslapį, esantį puslapio viršuje su simbolių piktograma.
Tada įveskite savo Cazeboo identifikatorius (prisijungimo vardą ir slaptažodį).
Prisijungę prie paskyros, spustelėkite asmens piktogramą (jūsų paskyra) viršutiniame dešiniajame kampe ir pateksite į paskyros puslapį.
Tada spustelėkite „Mano užsakymai“, bus rodomi visi „Cazeboo“ atlikti užsakymai, spustelėkite „Žiūrėti informaciją“ prie užsakymo, kuriam norite sąskaitos faktūros.
Atsidūrę skiltyje „Mano užsakymai“, spustelėkite užsakymo, kuriam norite gauti sąskaitą faktūrą, „Peržiūrėti išsamią informaciją“.
Jūs pateksite į šį puslapį, jums tereikia atsisiųsti sąskaitą faktūrą.
Ar norėtumėte daugiau informacijos apie Cazeboo?
Kviečiame perskaityti informaciją, pateiktą šiose nuorodose:
Teisiniai pranešimai
Mūsų įsipareigojimai
Kas mes tokie
1. Ieškokite ir pasirinkite Cazeboo siūlomą produktą per produktų kategorijas arba tiesiogiai per paieškos juostą. Tada pamatysite jo gaminio lapą.
2. Pridėkite pasirinktą prekę (-es) spustelėdami „Į krepšelį“.
3. Jūsų pirkinių krepšelis atsiras dešinėje, dabar galėsite pateikti užsakymą (arba tęsti apsipirkimą, jei jus domina kiti produktai).
4. Pateikiant užsakymą reikia susikurti vartotojo paskyrą (jei reikia, žr. klausimą „Kaip susikurti paskyrą“), kad galėtume žinoti pristatymo adresą, atsiskaitymo adresą ir naudingus kontaktinius duomenis, kad pristatymo asmuo galėtų suplanuoti ir užtikrinti pristatymą geromis sąlygomis *
5. Tereikia mums pranešti, kokį mokėjimo būdą pageidaujate naudoti registruodami užsakymą, o visa kita pasirūpinsime mes!
6. Gausite automatinį el. laišką, patvirtinantį užsakymo registraciją. Tada mes paruošime ir išsiųsime užsakymą per kitas dienas.
7. Užsakymo eigą galite sekti savo klientų srityje, skiltyje „Mano užsakymai“.
8. Kai būsite nukreipti į skyrių „Mano užsakymai“, spustelėkite atitinkamo užsakymo „Peržiūrėti išsamią informaciją“.
9. Pagaliau galėsite pasiekti savo užsakymo sekimą spustelėję „Sekti siuntinį“.
Sąmoningai nusprendėme nesiūlyti jums padidinto tarifo telefono numerio, kuriuo nebūtinai gautumėte atsakymus į savo klausimus.
Mes siekiame:
? Norėdami įdėti visą reikalingą informaciją internete (aiškios instrukcijos, techninės charakteristikos, matmenys ir kt.)
? Atsakyti per 24 darbo valandas į visus jūsų rašytinius prašymus: rašytiniai atsakymai paprastai yra labiau dokumentuoti ir tikslesni nei telefono stotis.
? Perskambinti savo klientams, jei tai padeda mums geriau patenkinti jų poreikius. Norėdami tai padaryti, atsiųskite mums užklausą naudodami formą, atsakydami „ne“ į toliau pateiktą klausimą: „Ar radote atsakymą į savo klausimą“
Cazeboo įsivaizduoja ir kuria savo gaminius turėdamas vienintelį tikslą patenkinti jūsų poreikius.
Netrukus:
Ši mūsų gaminių būsena reiškia, kad jų grąžinimas į sandėlį nustatomas pagal apytikslę datą. Ši informacija matoma mūsų gaminių lapuose po trumpu aprašymu.
Tokiu atveju galite naudoti funkciją „Įspėti mane“, kad gautumėte pranešimą, kai prekės vėl bus sandėlyje, jei jus domina produktas. Norėdami sekti šį procesą, kviečiame perskaityti DUK skyriuje „Kaip naudotis „Cazeboo“ siūloma perspėjimo apie gaminį sistema?
Jos sėkmės auka:
Visais atvejais tai yra produktai, kurių atsargos yra pasibaigusios. Tada paskelbiama, kad prekės nėra sandėlyje.
Šis produktas bus atnaujintas, tačiau šiuo metu jo nėra sandėlyje ir mes dar negalime jums pateikti grąžinimo į sandėlį datos.
Kaip ir ankstesniu atveju, susijusiu su elementais „Netrukus“, galite sukurti įspėjimą, kuris praneš apie naują prieinamumą.
Kartais tikėtina, kad tam tikri produktai nebeatitinka Cazeboo bendruomenės lūkesčių.
Tokiais atvejais galime sustabdyti tam tikrų prekių gamybą, kad pasiūlytume naujus asortimentus, kurie atitiktų jūsų lūkesčius.
Visada galite susisiekti su mumis, kad sužinotumėte, ar šis produktas kada nors bus atnaujintas, o jei tai neplanuojama, galime pasiūlyti įvairių alternatyvų panašiems gaminiams.
Todėl negalima užsakyti neprieinamos prekės.
Tačiau, jei nepasiekiamas produktas patraukia jūsų dėmesį, galite būti įspėtas, kai jis vėl bus sandėlyje.
Štai procedūra, kaip tai pasiekti:
Norėdami tai padaryti, ieškokite norimo modelio, tada pamatysite jo gaminio lapą.
Tada produkto lape spustelėkite mygtuką „Įspėti mane“.
Būsite nukreipti į prisijungimo puslapį.
Norėdami patvirtinti įspėjimą, turite būti prisijungę prie savo Cazeboo paskyros. Jei jums reikia pagalbos kuriant paskyrą, peržiūrėkite šį klausimą: Kaip sukurti „Cazeboo“ vartotojo paskyrą?
? Jei jau turite paskyrą: įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį, naudojamus Cazeboo paskyrai, ir spustelėkite „Prisijungiu“
? Jei nesate Cazeboo naudotojas: spustelėkite „Registruotis“, tada susikurkite Cazeboo paskyrą.
Prisijungus arba užsiregistravus, atsidarys šis puslapis, kuris patvirtins, kad buvo sukurtas jūsų įspėjimas apie jus dominantį produktą.
Jums tereikia palaukti, visa kita pasirūpinsime mes. Mes jus informuosime, kai tik jis bus sandėlyje!
NB: Jei prekė vėl nebus pasiūlyta parduoti, mes jus informuosime, kai tik apie tai sužinosime.
„Cazeboo“ siūlo pirkti tik tuos produktus, kurie yra sandėlyje.
Prioritetinė rezervavimo sistema leidžia galutinai iš anksto užsisakyti jus dominančius produktus kitam atvykimui. Turite visišką skaidrumą apie numatomą šių produktų pristatymo laiką.
Kalbant konkrečiai, jums tereikia išsirinkti jus dominančius produktus ir įtraukti juos į savo krepšelį.
Išankstinis užsakymas naudojant „Cazeboo“ dar niekada nebuvo toks paprastas.
Daugiau informacijos rasite mūsų Sąlygose > Rezervuojami produktai
Norėdami iš anksto užsisakyti iš Cazeboo, spustelėkite mygtuką „Išankstinis užsakymas“, esantį ir matomą produkto lape:
Norėdami patvirtinti išankstinio užsakymo užklausą, turite būti prisijungę prie savo Cazeboo paskyros:
Jei jau turite paskyrą: įveskite savo Cazeboo paskyros el. pašto adresą ir slaptažodį ir spustelėkite „Prisijungiu“.
Jei nesate Cazeboo naudotojas: spustelėkite „Registruotis“, tada susikurkite Cazeboo paskyrą.
Prisijungę arba užsiregistravę, užbaikite išankstinį užsakymą ir užtikrinkite pirmenybę būsimiems atvykimams.
Išankstinio užsakymo patvirtinimo el. laiškas bus automatiškai išsiųstas jums. Viskas, ką jums reikia padaryti dabar, tai palaukti, kol jūsų gaminys vėl bus sandėlyje ir pristatytas į namus! (Siųsime jums el. laiškus, kad praneštume!)
Pristatymas
5/9 dienų
Saugūs mokėjimai
Nemokamas pristatymas
Bekontaktis
pristatymas
Sveiki atvykę į „Cazeboo“!
Šiuolaikinės lauko įrangos, ypač terasų ir sodo dangų, pardavimo internetu specialistas „Cazeboo“ yra garbės taškas pasiūlyti jums išsamų pasiūlymą, kuris padidins jūsų eksterjero vertę pagal naujausios rinkos tendencijos itin konkurencingomis kainomis!
Kokybė už tinkamą kainą! Tai yra Cazeboo šūkis!
Visi mūsų gaminiai buvo sukurti ir suprojektuoti kaip komplektas.
Lengvai ir greitai sumontuoti, patiems surinkti Cazeboo pavėsines, pavėsines ir stogines automobiliui bus tikras vėjas .
Visi mūsų modeliai buvo sukurti taip, kad būtų suderintas saugumas ir estetika.
Cazeboo siūlo pasirinkimą, kad atitiktų visus jūsų norus ir reikalavimus: drobinė pavėsinė, bioklimatas, sodo pavėsinė , stoginė, kioskas, ...
„Cazeboo“ daroma viskas, kad jūs patenkintumėte!
Taip pat atraskite visus mūsų priedus, skirtus jums tinkamam eksterjerui: bus pasiūlyta drobė ir atsarginės stogo dalys, kad jūsų projektas būtų tobulas .
Siekdami palengvinti pasirinkimą, visuose mūsų gaminių lapuose turite visą techninę informaciją, išsamų gaminio aprašymą, taip pat vaizdinę situaciją.
Mokėjimai yra saugūs, o pristatymas nemokamas, todėl pasinaudokite ir laimingo apsipirkimo!